نماینده مردم ایلام مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تکمیل پروژه آب و خاک در این استان شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، بسطامی نماینده مردم ایلام  در مجلس شورای اسلامی، روز جمعه در دیدار معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه این وزارتخانه به مشکلات روستاهای استان و تسریع در تکمیل پروژه های حوزه آب و خاک استان به ویژه تکمیل ایستگاه های پمپاژ کشاورزی در استان شد.

وی اظهار داشت: تکمیل پروژه های کشاورزی علاوه بر اشتغال پایدار روستائیان استان موجب افزایش تولیدات کشاورزی و درآمدزایی آنان می شود.

وی یادآور شد: پروژه های حوزه کشاورزی و پمپاژهایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند باید در اولویت وزارت جهاد برای تکمیل قرار گیرند.

عباسی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار گفت: تمامی تلاش خود را برای اختصاص اعتبارات برای تکمیل طرح های حوزه کشاورزی به ویژه پمپاژها در این استان بکار خواهیم گرفت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به اتفاق عباسی معاون وزیر جهاد کشاورزی، فرماندار چوار و رییس سازمان جهاد کشاورزی از روستای بانویزه بازدید و از نزدیک با تعدادی از اهالی منطقه و باغداران دیدار کردند.

در این دیدار مقرر شد ضمن توجه وزارت جهاد کشاورزی به مشکلات روستای بانویزه، مشکلات پمپاژ آب و لوله کشی، کمبود آب و تغییر نوع محصولات باغی اصلاح شود.

  • نویسنده : زهرا شهبازی