تعدادی از واحدهای اقامتی متخلف در جریان بازدید مشترک نمایندگان استانداری و ادارات مرتبط، پلمب و جریمه شدند.

به گزارش آماج خبر به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در جریان بازرسی از واحدهای اقامتی استان قم توسط نمایندگان استانداری و ادارات کل میراث فرهنگی، تعزیرات و نیروی انتظامی، تعدادی از اماکن اقامتی متخلف پلمب و یا جریمه شدند.

 

حمیدرضا جعفری کافی آبادی مدیرکل امور رفاهی زایرین استانداری قم در حاشیه این بازدید با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در قم همزمان با ایام نوروز گفت: در بازرسی روز جاری شاهد بودیم که وضعیت نرخ نامه ها در تعدادی از واحدهای اقامتی استان به ویژه در خانه مسافرها رعایت نشده است.

 

جعفری کافی آباد با اشاره به اخطار،جریمه و پلمپ تعدادی از واحدهای اقامتی در این بازرسی افزود: امیدواریم با استمرار و تداوم نظارت بر تمام اماکن اقامتی استان قم، بتوانیم به نحو مطلوبی که مورد رضایت زایران حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) باشد، این مساله را ساماندهی کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی تارنمای «قم‌زایر» به نشانی اینترنتی https://qomzaer.ir گفت: در بدو ورود مسافران به استان قم، از طریق ارسال پیامک لینک این تارنما برای آن ها ارسال می شود و زایران گرامی می توانند اطلاعات جامعی از اماکن زیارتی، اقامتی، سیاحتی، درمانی و پارکینگ و سرویس های بهداشتی را دریافت کنند.

 

شایان ذکر است در این بازرسی میدانی، تمامی واحدهای اقامتی که بیش از نرخ نامه مصوب از مسافران هزینه دریافت کرده بودند، موظف شدند تا مبلغ اضافی را به مسافران بازگردانند.

  • نویسنده : فاطمه سعادتمند