اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ اصفهان را به پرداخت جریمه نقدی، نصب پلاکارد به‌عنوان متخلف و پلمب به مدت یک هفته محکوم کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و مطالبات مردمی از دستگاه‌های نظارتی و مجموعه تعزیرات حکومتی بر بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، این کار به صور مستمر توسط بازرسان دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

 

علی اکبر مختاری می‌گوید: این بازرسی‌ها با حضور گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی و در راستای قانون افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی که اخیرا به تصویب مجمع سران قوا و تایید مقام معظم رهبری رسیده است، انجام شد.

 

به گفته او در بازرسی انجام شده شاهد تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف شهر بودیم که قاضی تعزیرات حکومتی وارد عمل شد و در همان محل اقدام به صدور رای کرد. باتوجه به فرم گزارش تخلف از سوی بازرسان، این واحد صنفی به پرداخت جریمه به میزان دو میلیارد و یکصد و سی میلیون ریال و همچین نصب پلاکارد به عنوان متخلف و پلمب به مدت یک هفته محکوم شد.

 

مختاری گفت: استفاده از تخفیفات غیرواقعی در تطبیق بهای درج شده روی کالا‌ها با نرخی که به عنوان اتیکت در قفسه این فروشگاه نصب شده بود از مسائل قابل تأملی بود که از دید گشت سیار تعزیرات حکومتی مخفی نماند.

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی