به گزارش آماج خبر، استاندارهمدان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جوانان مؤمن انقلابی که به فرموده رهبر حکیم انقلاب مرکز نوآوری،خلاقیت و ابتکار هستند، همواره درعرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی به عنوان پیشگامان نظام و انقلاب حاضر بوده و تأثیرگذارند.

یازدهم شعبان‌المعظم که سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) شبیه‌ترین انسان به پیامبر گرامی اسلام(ص) است، به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده تاجوانان این مرز و بوم در عصری که شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها بر ملت شریف ایران اسلامی تحمیل شده است، باتکیه بر ایمان راسخ به خداوند، رسول اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) همچون جوانان دوران باشکوه دفاع مقدس در کنار دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در توسعه و رشد همه جانبه کشور گام برداشته و با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود، در مقابل ظلم استکبار جهانی ایستادگی نموده و پرچم ایران عزیز را بر قله‌های رفیع افتخار برافراشته نمایند. برکت حضور جوانان در صحنه‌های مختلف، آنقدر با اهمیت است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، جوان را مهمترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی کردند و از تمامی جوانان مؤمن انقلابی می‌خواهند در همه‌ی میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت حضوری فعالانه داشته باشند.

در همین راستا دولت سیزدهم با هدایت‌ها و ارشادات داهیانه رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی،‌ جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی را به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی امور قرار داده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت دارم.

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

  • نویسنده : محمد جواد فرمان پور
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان