شهرام رحیمی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز بسیج سازندگی را تبریک گفت.

به گزارش آماج خبر:متن پیام به شرح زیر است

بسمه تعالی
بسیج سازندگی بر اساس فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردوهای جهادی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در سراسر میهن اسلامی خدمات رسانی کند.
امروز بسیج سازندگی به پشتوانه ۲۳ سال تجربه مفید، با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف، با حضوری تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت، عشق و دلدادگی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران، سر تعظیم در برابر رهنمودهای حکیمانه فرمانده کل قوا (مدظله العالی) فرود آورده است.
کارنامه زرین بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان در سال ۱۴۰۱ حکایت از همراهی های بی وقفه این مجموعه با دستگاه های اجرایی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های عمرانی ومحرومیت زدایی در دور دست ترین مناطق عشایری و روستایی استان داشته است.
به طوری که بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی از جمله ساخت مسجد، خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی،ساخت منبع آب؛جدول کشی روستایی و… در کارنامه خود دارد. همچنین در زمینه تهیه و توزیع پوشاک و کفش برای دانش آموزان عشایر؛ تأمین و توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی؛اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و ارائه خدمات پزشکی ودامپزشکی، بسیج سازندگی عشایر استان در سال گذشته عملکرد قابل توجهی داشته است.
اینجانب با تبریک سالروز تأسیس این نهاد انقلابی به همه بسیجیان و جهادگران مخلص همیشه در صحنه بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می نمایم.
امید است که بتوانیم درسال ۱۴۰۲ در سایه تعامل و هم افزایی بیشتر، از ظرفیت های بی نظیر این نهاد ارزشی وجهادگران مخلص در راستای بهره برداری از پتانسیل های موجود و رفع مشکلات از مناطق کمتر برخوردار استان گام برداریم و راه های رسیدن به توسعه و تعالی را کوتاه تر کنیم.
“ان شاالله”

شهرام رحیمی
مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد

  • نویسنده : صادق آبدار