به گزارش آماج خبر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی فرارسیدن سال جدید، عید باستانی نوروز و همچنین ماه میهمانی خدا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محمود نقوی به شرح زیر می باشد:

   یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

   نوروز شنیدن ترانه بهار از زبان آفرینش است، ما باید نفس در نفس بوستان‌ها بروئیم و همراه با طراوت باران هایش تازه شویم. دیگر بار ربّ منّان را شاکریم که واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ را در حالی به قاب خاطر می سپاریم و همچنین بهاری را آغاز می کنیم که نخستین ماه رویشش مزیّن است به ماه میهمانی خدا؛ چه سال نکویی است که بهارش هم نفس با ماه بندگی است.

   این رخداد خیر را به فال نیک می گیریم و ضمن تبریک و شادباش عید نوروز، از خداوند منّان پیوندی عمیق میان ملت بزرگ ایران به ویژه فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان عزیز را خواهانیم و آرزو می کنیم در سالی که پیش رو داریم همچون گذشته توفیق، رفیق شفیق گردد تا بتوانیم در همه عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی پیروز و پایدار باشیم و با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) که همیشه نگاه مثبت و امید بخشی به آینده پرافتخار فرزندان عزیز ایران اسلامی به ویژه در سایه سند تحول بنیادین را مورد توجه دارند، بستری مناسب برای موفقیت‌ های روز افزون آنان فراهم آوریم.

   با امید به موفقیت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و همچنین نگاه ویژه و لطف بیکران امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، آرزو می کنم در سال نو هجری خورشیدی که با ماه مبارک رمضان مقارن گشته، طاعات و عبادات شما عزیزان مقبول درگاه احدیت قرار گیرد و سالی سرشار از خیر و نیکی و برکت برای همگان باشد. ان شاءالله

 

محمود نقوی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

  • نویسنده : محمد جواد فرمان پور