در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل راگا به پیروزی رسید.

در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان در سالن پیروزی از ساعت ۱۶ میزبان راگا شهرری بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد.

گیتی‌پسند نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی از حریف پیشی بگیرد، شاگردان محمد کشاورز موفق شدند این نیمه را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم راگا برای جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی نیز انجام داد اما تنها یکی از گل‌های خورده را جواب داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

گل‌های گیتی‌پسند در این دیدار را مسعود احمدعباسی (۲)، میثم خیام و فرهاد توکلی به ثمر رساندند؛ گیتی‌پسند با این برد ۴۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، علی‌رضا وفایی، میثم خیام، طه مرتضوی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی، میثم برمشوری، بهزاد رسولی و فرید نادری سرمربی: محمد کشاورز

ترکیب راگا شهرری: میثم نوری، الیاس براتی، مجتبی امیرخانی، میثاق حسن‌پور، مرتضی فرزانیان، فرهاد فلامرزی، محمد کرمی، مهدی اسدشیر، علی‌رضا حمد‌الهی، هادی شجاع و امیرحسین زارع سرمربی: مهدی گل‌پور

تیم راگا به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود به صورت ناقص در اصفهان حاضر شد و لیست بازیکنان این تیم جای خالی داشت.

دقیقه ۳ ضربه خطا به سود راگا اعلام شد که اعتراض شدید کشاورز و نیمکت‌نشینان گیتی‌پسن را به دنبال داشت که داور را مجاب کرد تذکر جدی به کادر فنی گیتی‌پسند بدهد.

در دقیقه ۱۰ بازی خطا به سود راگا اعلام شد و بازیکن گیتی‌پسند کارت زرد دریافت کرد که شدت خطا اعتراض بازیکنان و کادر فنی راگا را در پی داشت.

محدودیت ۵ خطای تیمی برای راگا در نیمه دوم به پایان رسید.

سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند در این دیدار به دلیل سرماخوردگی غایب بود.

در پایان این دیدار بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

  • نویسنده : نگین جان نثاری
  • منبع خبر : فارس