یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد «ریکاردو ساپینتو» به زودی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، روزنامه ojogo با اشاره به حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت تیم استقلال در خبری به این موضوع پرداخت و نوشت: «سرمربی پرتغالی با سپاهان ایران مذاکره کرد اما استقلال نیز وارد میدان شد و قرارداد را قطعی کرد.»

 

در ادامه این خبر آمده است: «ریکاردو سا پینتو باید تا ساعاتی دیگر در ایران و در تیم استقلال حاضر شود. مربی‌ای که در هفته‌های اخیر از موریرنزه جدا شد، پس از پایان لیگ پرتغال، مذاکره با سپاهان در این کشور آسیایی را شروع کرد اما استقلالی‌ها وارد میدان شدند، شرایط بهتری ارائه کردند و مربی پرتغال این پیشنهاد را پذیرفت.»

 

همچنین وب سایت noticiasaominuto پرتغال اعلام کرد که این مربی ۴۹ ساله در چند ساعت اخیر نظر خود را تغییر داده است و به جای سپاهان، در استقلال حضور خواهد یافت.

 

این رسانه نوشت: «ساپینتو قطعاً در فوتبال ایران کار خواهد کرد اما نه در سپاهان. ساعات گذشته برای آینده سرمربی پرتغالی تعیین کننده بود. می‌دانیم که ساپینتو از قبل با تیم سوم لیگ ایران (سپاهان) توافق کرده بود اما در نهایت به استقلال می‌رود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایران پیشنهاد بهتری به سرمربی ۴۹ ساله ارائه کرد و توانست قراردادش را قطعی کند.»

  • نویسنده : نگین جان نثاری