مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:صدور احکام و همسان سازی حقوق کارکنان هفت تپه با سایر شرکت‌های ذیل شرکت توسعه نیشکر به عنوان اولویت در دستور کار است.

به گزارش آماج خبر، عبدعلی ناصری در دیدار با کارگران شرکت هفت تپه با اشاره به طرح مطالبه همسان سازی حقوق شرکت هفت تپه با سایر شرکت‌های ذیل شرکت توسعه نیشکر گفت: تاکنون احکام همسان‌سازی حقوق‌ها برای ۲۶ هزار پرسنل صنایع نیشکر خوزستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور احکام و قرارداد‌ها در حال انجام است، ادامه داد: سامانه جدیدی برای همسان‌سازی حقوق‌ها و همه فعالیت‌ها در تمام صنایع نیشکری در حال نصب و راه‌اندازی است که با فعال شدن این سامانه محاسبه حقوق در تمام کشت و صنعت‌های هشتگانه یکسان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اجرای همسان‌سازی حقوق‌ها را حق کارگران هفت تپه دانست و گفت: اجرایی شدن این سامانه ممکن است در ابتدا با نواقصی همراه باشد که به مرور این نقص‌ها برطرف می‌شوند به همین دلیل کارگران دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

ناصری، آرامش کنونی هفت تپه و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان این شرکت برای بازگرداندن شرکت به روز‌های طلایی خود را قابل ستایش دانست و گفت: همه یک خانواده هستیم و در راه تعالی شرکت هفت تپه نباید به هیچ‌وجه اسیر حاشیه شویم.

وی شرکت هفت تپه را مادر همه واحد‌های نیشکری کشور دانست و ادامه داد: تمام داشته‌های کشت و صنعت‌های هفتگانه خوزستان و سایر واحد‌های نیشکری کشور، از نظر آموزش نیروی انسانی، انتقال تجربیات و دانش این صنعت در کشور متعلق به شرکت هفت‌تپه است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ارتقای سطح رفاه کارگران هفت تپه را ماموریت مدیران شرکت صنایع جانبی دانست و اظهار کرد: تلاش برای شکوفایی دوباره هفت‌تپه و ارتقای رفاه کارگران تعهدی است که در قبال کارگران این شرکت داریم و تمام تلاش مجموعه مدیریتی شرکت صنایع جانبی عمل به این تعهد است.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما