استاندار بوشهر گفت: پیگیری حل مشکلات مردم نقاط محروم و کم برخوردار استان در اولویت برنامه مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، احمد محمدی‌زاده در سفر به تنگ‌ارم دشتستان و بررسی مسائل و مشکلات مردم این بخش با اشاره به خدمات جهادی انجام شده بیان کرد: همان‌گونه که شهدا در خدمات‌رسانی به جامعه اسلامی با خداوند متعال معامله و جان خود را تقدیم کردند، جهادگران در رفع محرومیت در راستای اهداف شهدا تلاش می‌کنند و درصدد حل مشکلات مردم هستند.

وی عنوان کرد: حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بین مردم برای بررسی مطالبات و درخواست‌های مردم یک کار جهادی و درخور تحسین است که این فرهنگ انقلابی و جهادی از اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر، تنگ‌ارم دشتستان را از نقاط مهم و مورد توجه استان بوشهر دانست و با بیان اینکه مسیر خط ریلی بوشهر- شیراز از این منطقه عبور می‌کند، اظهار کرد: آینده این منطقه با اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی و زیربنایی بسیار درخشان است و پیگیری حل مشکلات مردم در اولویت برنامه مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی، حضور مسئولان در بین مردم را در امر تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و خدمات‌رسانی بسیار مهم و با اهمیت دانست و تصریح کرد: با تدبیر رئیس جمهور این حرکت در همه نقاط ادامه دارد، که منشا خدمات بسیاری در پیگیری، تحقق مطالبات و حل مشکلات مردم بوده است.

محمدی‌زاده با اشاره به وجود ۴۰ شهر و بیش از ۶۵۰ روستا در استان بوشهر، عنوان کرد: با حضور مسئولان از جمله استاندار، معاونان استانداری، مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی و محلی در این نقاط به‌صورت چهره به چهره مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکار‌های لازم برای تحقق مطالبات مردم تدوین و عملیاتی می‌شود.

وی پیگیری حل مشکلات و درخواست‌های مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضمن پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم، اشتغال روستایی، اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان، راهسازی و آبرسانی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

  • نویسنده : فاطیما عباسی
  • منبع خبر : آماج خبر