استاندار از ارزیابی مدیران بر اساس برنامه‌های تحولی در استان یزد خبر داد.  

 

به گزارش اماج خبر به نقل از صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت یزد گفت:ارزیابی مدیران بر اساس برنامه‌های تحولی استان یزد است و ملاک ارزیابی آن‌ها حضور در کارگروه‌های استانی وپیگیری مصوبات کارگروه و حضور میدانی و ارتباط با مردم و همچنین ارزیابی از مردم است.

 

فاطمی افزود:بر همین اساس معاونان و کارشناسان دستگاه‌های دولتی هم مورد ارزیابی قرار می گیرند و این شاخص ارزیابی درطی نامه‌ای به همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

 

 

فاطمی تاکید کرد:سنجش و ارزیابی عملکرد مدیران از دستگاه‌های نظارتی انجام و امتیاز آن‌ها لحاظ می‌شود.

 

 

فاطمی در ادامه بیان داشت:در قالب جشنواره شهید رجایی با رویکرد نو در سال جاری مدیران ارزیابی می‌شوند و مسیر تحول آن در قالب سه کارت قرمز، سبز و زرد می‌باشد.

 

 

وی تصریح کرد:دستگاه‌هایی که کارت سبز دریافت می‌کنند یعنی موفق عمل کرده اند تشویق می‌شوند و دستگاه‌هایی که کارت زرد دریافت می‌کنند نیاز به پیگیری بیشتر دارند و دستگاه‌هایی که کارت قرمز دریافت از حوزه مدیریت دولت خداحافظی می‌کنند.

 

 

استاندار همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت:در حوزه آموزش عمومی و خصوصی جهت تغییر رویکرد رفتاری دوره‌های آموزشی ویژه برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : فاطمه همتی