همه کالاهای پرونده‌های سریع الفساد، سنواتی و استردادی بدون مراجعه صاحبان کالا، به دستور معاون دادستان بوشهر به قید فوریت تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛مختاری معاون دادستانی بوشهر، حسینی نماینده دادستان و هیات همراه با حضور در انبارهای سازمان اموال تملیکی بوشهر، ضمن بازدید از وضعیت کالاها و انبارهای استان، دستور فروش فوری کالاهای سریع الفساد بدون رای و استردادی که صاحبان آن‌ها جهت خروج کالای خود از انبارها اقدام نکرده‌اند را صادر کرد.

مختاری ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان اموال تملیکی استان بوشهر در زمینه‌ی فروش، تعیین تکلیف و انهدام کالاهای ممنوعه و بدون مجوز مصرف و تاریخ گذشته، دستور انهدام کالاهای ذکر شده‌ی بدون رای را هم صادر کرد.

رحیم بهادری مدیر کل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن گزارش عملکرد سازمان در استان، از پیگیری فوری دستورات صادر شده خبر داد.

بهادری دستورات معاون دادستانی را جلوگیری از به‌وجود آمدن کالاهای سنواتی، گذشتن تاریخ، و افت کیفیت کالاهای بدون رای در انبارها دانست و از ابزار رضایت از چیدمان و سرعت خروج کالاها از انبار، از قول مساعد معاون دادستان برای دستور تعیین تکلیف ماشین آلات راهسازی متروکه خبر داد.

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی