کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی مادر شهیدی از شهدای دفاع مقدس که پس از انتشار تقریظ رهبری، اوج گرفته و پرفروش شده به چاپ هفتاد و دوم رسید.

 

کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی مادر شهیدی از شهدای دفاع مقدس که پس از انتشار تقریظ رهبری، اوج گرفته و پرفروش شده به چاپ هفتاد و دوم رسید.

کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان است. این اثر که توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است به دلیل جذابیت محتوا و قلم روان و گویای نویسنده‌اش (اکرم اسلامی) در همان ماه‌های ابتدایی انتشار خود مورد تمجید و تحسین جمعی از اصحاب قلم قرار گرفت.

توجه به این اثر در نهایت منجر به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب شد و تبلیغ آن در رسانه ملی نیز به معرفی بیشتر آن کمک کرد؛ مسابقه‌ای که با همکاری انتشارات حماسه یاران و مرکز رسانه‌ای شیرازه از مردادماه ۱۴۰۰ آغاز شد و تا دی ماه سال جاری ادامه دارد.

کتاب «تنها گریه کن» اسفند سال گذشته مفتخر به دریافت تقریظ رهبر معظم انقلاب شد؛ تقریظی که در نوع خود بی‌سابقه است. به کار بردن متعدد واژه «عالی» در خصوص این کتاب، همچنین عبارت «همه چیز در این کتاب عالی است» آن هم از زبان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) که خود کتابخوان حرفه‌ای هستند، نشان از ارزش والای این اثر و محتوای گرانبهای آن دارد.

«تنها گریه کن» تا پیش از تقریظ رهبری، ۱۸ بار و در هر تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده بود. این کتاب پس از رونمایی از تقریظ رهبر حکیم انقلاب در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ و در مدت زمان کمتر از یک ماه به چاپ هفتاد و دوم رسید.

این اثر با وجود گرانی کاغذ و البته استفاده از تمام ظرفیت ناشر برای پاسخ دادن به تقاضای بازار، بدون بهره‌مندی از کاغذ دولتی و با قیمت مناسب به دست متقاضیان رسیده است.

  • نویسنده : نرگس حیدری
  • منبع خبر : فارس