به گزارش آماج خبر، فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و شیشه در ۴ عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

سردار “سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان و رده همنام در شهرستان بهبهان طی هفته گذشته با تسلط اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله موادمخدر سنتی و صنعتی به خوزستان و دپوی یک محموله دیگر در استان مطلع شدند.

 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و انتظامی شهرستان بهبهان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر در ۲ عملیات مقتدرانه و منسجم ۲ دستگاه خودروی کامیون و پژو پارس که قصد ورود به استان داشتند را توقیف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۷۶۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود، کشف و ۴ سوداگرمرگ را دستگیرکردند.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در ۲ عملیات دیگر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۲ محموله موادمخدر صنعتی در شهرستان اهواز به صورت دپو شده و یک دستگاه خودروی سواری سمند در ماهشهر را شناسایی و متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از خودرو و منزل سوداگران مرگ مقدار ۵۱ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده را کشف و در این ارتباط ۲ دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۷ توقیف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

 

سردار صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند، گفت: در عملیات‌های مزبور در مجموع ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و ۸۱۸ کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک و شیشه کشف شد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما