امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کودکان و نوجوانان خط مقدم تهاجم نرم دشمنان هستند گفت: تنها راه خنثی شدن اهداف دشمنان علیه این قشر جامعه، انس با قرآن و مکتب اهل بیت علیه‌السلام و تربیت اسلامی است.

به گزارش آماج خبر  به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با جمعی از کودکان و دانش‌آموزان قرآنی کارکنان سپاه حفاظت فرودگاهی بوشهر با بیان اینکه انس با قرآن زمینه سعادت و کمال انسان را فراهم می‌آورد اظهار داشت: قرآن نور است و خانه ای که در آن قرآن قرائت می‌شود مانند ستاره برای آسمانیان می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از اهداف جهان استکبار را تهی کردن جامعه از قرآن دانست و افزود: دشمن در تهاجم نرم فرهنگی به دنبال این است که جوان و نوجوان جامعه اسلامی قرآنی تربیت نشود و آموزه های غرب را جایگزین قرآن و سبک زندگی قرآنی کند به همین سبب فعالیت در عرصه قرآنی بسیار بزرگ و ارزشمند است و با این کار با اندیشه‌های جهان استکبار خنثی می‌شود.

وی کودکان و نوجوانان را  در خط مقدم تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان دانست و گفت: تنها راه خنثی شدن اهداف دشمنان علیه این قشر جامعه، انس با قرآن و مکتب اهل بیت علیه‌السلام و تربیت اسلامی است

امام جمعه بوشهر یکی از اهداف جهان استکبار تهاجم بر اندیشه و افکار کودکان و نوجوانان دانست و گفت: این کودکان که بزرگتر می‌شوند بیشتر مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیرند به همین سبب هر چه سن آنها افزایش یابد رشد و مراقبت شخصیتی بیشتری نیاز دارند.

 

وی با بیان اینکه هر کدام از این کودکان خودشان مبلغی برای فرهنگ قرآنی در جامعه خواهند بود، تأکید کرد: این کودکان نباید رها شوند بلکه باید ارتقا سطح پیدا کنند.

  • نویسنده : ستایش آرخ