در جشنواره مشاعره علوی استان بوشهر ۵۰ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه شرکت کردند که گروه‌های برتر به رقابت پرداختند و برترین‌ها معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش آماج خبر، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر ظهر امروز در جشنواره مشاعره علوی با تبریک عید بزرگ غدیر این عید را اعظم الاعیاد دانست و اظهار داشت: به مناسبت این عید بزرگ برنامه‌های مهمی در سطح استان تدوین و اجرایی شده است.
حسین کارگر، برپایی کاروان شادی غدیر با مشارکت دانش‌آموزان، جشن کودکانه غدیر و اطعام نیازمندان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این عید دانست و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری جشن و سرور، ویزیت رایگان برخی از پزشکان و بازسازی واقعه غدیر با همکاری سپاه از دیگر برنامه‌ها است.
مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان بوشهر هم با اشاره به برپایی مشاعره علوی در ایام عید سعید غدیر بیان کرد: شعر به عنوان یکی از رسانه‌های اثرگذار در جامعه در بین مردم و هنرمندان جایگاه ویژه دارد.
دبیر جشنواره مشاعره علوی اظهار داشت: با همکاری برخی نهادها و مراکز آموزشی دومین جشنواره مشاعره علوی استان بوشهر برگزار شد.

تیمور یزدان شناس، با اشاره به روند اجرایی دومین جشنواره مشاعره علوی استان بوشهر خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌ها و ارزیابی صورت گرفته از بین ۵۰ داوطلب، ۳ گروه ۵ نفره انتخاب شده و به مشاعره علوی راه یافتند.
مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان بوشهر تصریح کرد: شرکت کنندگان از میان داوطلبان آقا و خانم بین ۱۵ تا ۲۳ سال و از قشر دانش‌آموز، دانشجو و طلبه هستند که در این مسابقه به رقابت پرداختند.

  • نویسنده : محمدرضا کاشفی