استاندار یزد گفت: مقاومت اقتصادی، ایستادگی و صبوری مردم به امید خداوند نتیجه خواهد داد و گشایش های بزرگی در زمینه اقتصادی صورت خواهد گرفت.

به گزارش آماج خبر به نقل خبر گزاری مهر ،مهران فاطمی در جمع صنعتگران برتر استان یزد با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: زمانی که آزادگان عزیز در بندهای مخوف های عراق بودند وشکنجه های غیر انسانی را تحمل می کردند، هیچ امیدی به برگشت این عزیزان نبود.

 

وی افزود: این عزیزان با مقاومت و ایستادگی و با حفظ روحیه خود ثابت کردند که همواره در شرایط سخت باید امیدوار بود و این مسئله را می توان به شرایط اقتصادی هم گره زد.

 

استاندار یزد ادامه داد: این مقاومت اقتصادی، ایستادگی و صبوری مردم به امید خداوند نتیجه خواهد داد و گشایش های بزرگی در زمینه اقتصادی صورت خواهد گرفت.

 

فاطمی ضمن تشکر از صنعتگران استان، تصریح کرد: صبوری و مقاومت صنعتگران در این شرایط بسیار قابل توجه و تقدیر است و امید است همواره در این عرصه و در راستای کمک به اقتصاد به کشور، گام بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث گزارشات، تمرکز بیشتر بر تراز تجاری است عنوان کرد: تقاضا دارم که نکات دیگر را هم مورد توجه قرار دهید به عنوان نمونه بررسی شود که در قالب این صادرات چه میزان اشتغال ایجاد می شود.

 

استاندار یزد ادامه داد: تراز فناوری و نوع کالاهای صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه ریل گذاری استان به سمت اقتصاد دانش بنیان است، درخواست دارم که در تحول کالاهای صادراتی توجه بیشتری شود و با افزایش تراز تجاری در استان و کشور در این حوزه به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

  • نویسنده : فاطمه السادات میردهقان