فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور لنج حامل کالا قاچاق در اسکله لاور ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: از این لنج بیش از ۶۱ میلیارد تومان کالا قاچاق کشف شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهرسرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد شبانه‌روزی مرز دریایی خلیج‌ فارس، سواحل، اسکله‌ها و بنادر استان بوشهر، اظهار داشت: بدن اغماض با محموله‌های قاچاق در ابعاد گوناگون برخورد قاطع می‌شود.

وی از افزایش تجهیزات ناوگان مرزبانی و حضور در اعماق مختلف خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: نیروهای مرزبانی در تمام شبانه‌روز وضعیت مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر را پایش و رصد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله سنگین کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر خبر داد و افزود: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیات مقابله‌ای در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران مرزبانی بوشهر در اسکله لاور ساحلی، موفق شدند یک لنج باری حامل بار سنگین کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

شرفی با بیان اینکه شناور به‌صورت غیرمجاز اقدام به بارگیری کالا از کشورهای همسایه به مقصد اسکله لاور ساحلی کرده بود، گفت: این شناور لنج باری در عملیات نیروهای مرزبانی توقیف شد.

 

وی کشف انواع تجهیزات خانگی، غذایی، انواع ابزار، تجهیزات، پارچه، پتو و لوازم آشپزخانه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از این شناور به ارزش ۶۱٫۲ میلیارد تومان کالا قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۲ نفر و تحویل آنها به مراجع قضایی، اظهار داشت: مرزبانی استان در راستای اجرا منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی است و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی