معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۸ واحد مجتمع خدماتی و رفاهی در محور‌های مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال ساخت است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ عباس فرامرزی افزود: این مجتمع‌ها که در محور‌های ارتباطی برازجان به شیراز، دیلم به بهبهان، کنگان به بوشهر، گناوه به شبانکاره، خورموج به بوشهر، کنگان به بندرعباس، بوشهر به دیر، اهرم به خورموج، برازجان به بوشهر، برازجان به اهرم، بوشهر به خورموج، گناوه به دیلم، بوشهر به دیر، بوشهر به بندرریگ، عسلویه و بنه گز در حال ساخت هستند از میانگین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

 

وی عنوان کرد: در زمان حاضر ۲۳ مجتمع با پراکنش مناسب در استان در حال ارائه خدمت به مسافران هستند و طبق برنامه ریزی انجام گرفته حداقل تا پایان سال جاری تعداد ۳ مجتمع دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید تا تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی سطح استان به ۲۶ واحد افزایش یابد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در محور‌های خورموج به بوشهر، گناوه به شبانکاره و بوشهر به بندر ریگ تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

وی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و بین راهی گفت: ساخت این مجتمع‌ها ضمن ارایه خدمات لازم به رانندگان و گردشگران، به‌دلیل برخورداری از راه‌های ورود و خروج استاندارد، موجب کاهش تصادفات جاده‌ای نیز می‌شود.

 

فرامرزی بیان کرد: بیشتر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی ازجایگاه عرضه سوخت، نمازخانه، رستوران، سوپرمارکت، تعمیرگاه، سرویس بهداشتی و فضای سبز برخوردارند و همین امر فرصت کافی را برای توقف و استراحت رانندگان فراهم می‌آورد.

 

 

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست