مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد: ۲۷۰ روحانی و طلبه این استان برای نقش آفرینی در جهاد تبیین و در حوزه هیئات مذهبی و با شرکت در دوره‌ها و فعالیت‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ حجت الاسلام محمدرضا طاهری روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: یکی از سازمان‌هایی که بیشترین تعداد شهید را به واسطه سازماندهی و تبلیغات روحانیت تقدیم اسلام کرده است، سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

حجت الاسلام طاهری ادامه داد:

در دوره جدید بعد از اینکه یک طلبه جوان و جهادی به عنوان مدیر سازمان تبلیغات معرفی شدند، زمینه ورود دیگر مدیران جهادی و جوانان به سازمان تبلیغات امکان پذیر شد که بر اساس سند تحول بنیادی در سازمان تبلیغات، کسانی نقش محوری را ایفا می‌کنند که نقش آفرینان اصلی در کف میدان تبلیغ باشند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن امیدواری به حضور جوانان و مردم در بدنه سازمان تبلیغات، گفت:

گذشته از اینکه رسالت سازمان تبلیغات فراتر از مجامع میان تخصصی است و ما به دنبال گسترش شبکه و سازمان خود نیستیم بلکه با رویکرد جدید خود به دنبال اولویت‌ها و سپردن مسئولیت‌ها به جوانان و راهبری این قشر از جامعه هستیم و تا با شناسایی نیروهای جوان و شناخت توانایی‌های آنها، راهبری را به جوانان بسپاریم.

 

طاهری همچنین عنوان کرد:

سازمان تبلیغات در کنار اینکه ارتباطات نهاد و سازمانی خود را با دیگر سازمان‌ها و نهادها همچنان برقرار می‌کند، بیشتر در تلاش است با نیروهای مردمی و جوانان تعامل داشته باشد و با ارتباط گیری با کف جامعه گسترش فعالیت‌های مردمی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

 

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر