رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر از ساماندهی بازار ماهی فروشان و ایجاد ۲ بازارچه عرضه آبزیان در این شهر با اولویت قرارگیری در کنار ساحل خبر داد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ حمیده هلال بحر در نشست کمیسیون بهداشت و سلامت شورا پیرامون وضعیت بازار ماهی فروشان و ایجاد ۲ بازارچه عرضه آبزیان گفت: بازار ماهی فروشان تنها مرکز رسمی عرضه آبزیان در شهر بوشهر است که روزانه پذیرای تعدادی زیادی از شهروندان و مسافرانی که برای خرید آبزیان به این شهر مراجعه می‌کنند، است.

وی اضافه کرد: این بازار دارای نواقصاتی است که در بازدید حضوری اعضای کمیسیون بهداشت و مدیران شهرداری بوشهر مشکلات احصاء شده و رفع مشکلات آن در دستور کار قرار گرفته است.

هلال بحر تصریح کرد: ایجاد بازارهای غیر رسمی عرضه آبزیان در شهر بوشهر نشان از نیاز شهر به بازارچه‌های عرضه آبزیان دارد که از این رو ایجاد دو بازارچه با اولویت در کنار ساحل در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و امیدواریم با همگرایی شیلات، دامپزشکی، مرکز بهداشت و اتحادیه صیادان شاهد ایجاد این بازارچه‌ها در شهر بوشهر و جمع آوری بازارچه‌های غیر رسمی که از لحاظ بهداشتی مشکل دارد و سلامت شهروندان را به خطر می‌انداز باشیم.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی