رییس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری گفت:۲ بازیکن‌ والیبال به‌نام‌های تینا حیدری و سیاوش مردانی به ترتیب به تیم‌های ملی زیر ۱۶ سال دختران ایران و جوانان پسر کشور و جواد کیانی به عنوان مربی مدعو به اولین مرحله اردوی تیم ملی جوانان پسر کشور دعوت شدند.

رییس هیات والیبال استان گفت: با توجه به شایستگی‌های سیاوش مردانی والیبالیست چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله اردوی پیش رو، تیم ملی والیبال جوانان پسر کشور که در روزهای ۲۷ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود، مردانی به عنوان بازیکن در این اردو حضور خواهد داشت.

کمال اکبریان افزود: دعوت ۲ بازیکن و یک مربی از چهارمحال و بختیاری به تیم‌های ملی والیبال کشورمان در آغاز سال ۱۴۰۲ نوید بخش سال خوب برای والیبال اُستان است.

وی اظهار داشت: علاوه بر حضور این ۲ بازیکن والیبال استان در تیم های ملی کشورمان، جواد کیانی دارای مدرک مربیگری بین اللملی سطح ۱ والیبال و مسئول کمیته آموزش هیات والیبال استان، به عنوان مربی مدعو از استان در به اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان پسر کشور دعوت شد.

 

وی یادآور شد:تیم ملی دختران ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا که از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد آماده می‌کند.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی