دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم خبرداد و گفت: ۳۴ اثر به اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم راه یافت.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی فردوسی دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم اظهار داشت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱  با معرفی آثار برگزیده در چهار بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفتمین جشنواره ابوذر قم ۶۴ نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان رسانه‌ای قم آثار خود را در چهار قالب خبر، گزارش، مصاحبه و تک عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت از بین ۳۱۲ اثر پذیرش شده ۳۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

فردوسی با اشاره به رقابت نزدیک و کیفیت بالای آثار در مرحله نهایی گفت: به‌منظور دقت بیشتر در این مرحله، داوری آثار با استفاده از ظرفیت اساتید با تجربه رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه (تهران) انجام شد و افراد برتر در چهار قالب مذکور انتخاب شدند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره چهارشنبه این هفته در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان