به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشکاران مستعد این استان از ابتدای امسال تاکنون در مسابقات ملی و بین المللی موفق به کسب ۴۵۰ مدال رنگارنگ شدند.

علی حقیقی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۰۰ مدال کشوری، ۲۹ نشان آسیایی، هشت مدال جهانی و ۱۳ نشان بین المللی سهم ورزشکاران و ملی پوشان همدانی از ابتدای امسال بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۱ مدال از مجموع نشان‌های رنگارنگ کسب شده توسط بانوان به دست آمده است، اضافه کرد: رشته‌هایی همچون قایقرانی، دوچرخه سواری، کوراش، کاراته، تکواندو، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، دو ومیدانی، نابینایان، گلف، تیراندازی، تیراندازی با کمان و کشتی در این مدال آوری‌ها سهم بسزایی داشته‌اند.

حقیقی با تاکید بر اینکه حمایت از قهرمانان ورزشی در اولویت برنامه‌های اجرایی مجموعه ورزش استان است، بیان کرد: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می‌دانیم و بر این اساس هر آنچه برابر قوانین و مقررات است، برای قهرمانان مسابقات مهم بین المللی اعم از جهانی و آسیایی انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانان بین المللی مشمول طرح حمایت خاص هستند و زمینه‌های لازم برای آماده‌سازی مطلوب آنها در راستای تداوم افتخارآفرینی‌ها در سطح استان مهیا است.

وی ادامه داد: قهرمانان و مدال آوران ورزشی هیچگاه تنها نخواهند بود و اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مستمر پیگیر امور آنهاست.

  • نویسنده : هستی ابراهیمی
  • منبع خبر : ایرنا