معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت:۳۰ دستگاه ماشین برف‌روب از استان‌های همجوار به شهرستان کوهرنگ انتقال داده شد که در مجموع ۵۵ دستگاه در کوهرنگ مشغول بازگشایی محورهاست.

خداداد مقبلی شامگاه پنجشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: در سامانه بارشی اخیر، بیشترین برف در شهرستان کوهرنگ شکل گرفت که راهداران این استان در طول زمستان امسال یک ماه شبانه‌روزی مشغول برف‌روبی بودند.
وی ادامه داد: صبح روز پنجشنبه مسیر ارتباطی ۴۰ روستا مسدود بود که با تلاش راهداران این تعداد در حال حاضر به ۲۶ روستا رسیده است و تا فردا(جمعه) تمامی راه‌ها بازگشایی می‌شود.
معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور تصریح کرد: تا فردا بعدازظهر نیز گردنه چری بازگشایی می شود.
مقبلی افزود: در بازگشایی محورها پنج راهدار استان مصدوم شدند اما رضایتمندی از عملکرد راهداران استان حاصل شده است.
مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: شبکه برق در استان پایدار است و قطعی برق نداریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست افزود: در کوهرنگ ساختمان آبفا بر اثر بهمن مدفون شده اما قطعی آب در هیچ روستا نداریم.
احمدرضا محمدی افزود:در لردگان نیز با وقوع سیلاب به تاسیسات تصفیه‌خانه این شهر خسارت وارد کرد و در سامان گل آلودگی رودخانه زاینده‌رود سبب قطعی آب در سه روستا شد که این مشکل در حال رفع است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: وضع گازرسانی پایدار است و افت فشار و قطعی نداریم.
جهانبخش سلیمیان افزود: تنها منطقه ای که نگرانی داشتیم بازفت بعد از گردنه چری بود که خدمات‌رسانی نیز در این منطقه مشکلی ندارد اما به سبب رانش با استان معین هماهنگ کردیم که خدمات استمرار داشته باشد.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی