استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۷ مطالبه‌ی اصلی استان را در این حوزه اعلام کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، دکتر «حسن بهرام‌نیا» در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواستار  پیگیری اجرای عملیات پتروشیمی هلیلان، اجرای عملیات توسعه میدان مشترک نفتی آبان و میدان نفت پایدار غرب، پیگیری و تسریع در خصوص پتروشیمی دهلران شد.

در این دیدار که بسطامی، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام نیز حضور داشت بر  تسریع در توسعه طرح میدان نفتی چنگوله، تکمیل طرح پتروپالایش دهلران (NGL۳۱۰۰) ، اجرای عملیات ایستگاه تقویت فشار  گاز جهت خوراک مجتمع پتروپالایش دهلران و تکمیل عملیات میدان نفتی دانان تاکید شد.

دکتر «خجسته‌مهر» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد و از طریق مسئولان شرکت توسعه مهندسی نفت و معاونت مهندسی وزارت نفت و همچنین از طریق شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دستورات لازم را صادر کرد.

در این نشست مقرر شد معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تا اواسط ماه جاری به منظور بازدید میدانی و رفع مشکلات موجود استان ، به ایلام سفر کند.

  • نویسنده : زهرا شهبازی