سومین فاز فراخوان جذب بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان و دانش آموزی سراسر کشور با هدف نخبه یابی و نخبه پروری از ۱۲ لغایت ۲۷ شهریور آغاز میشود.

به گزارش آماج خبر، به نقل از روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی،میثم ویسی،مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان جوانان گفت:در این فراخوان امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان از تمامی نخبگان و فعالین عرصه های علمی، پژوهشی ، فرهنگی، هنری ، اجتماعی، سیاسی ، ورزشی و رسانه‌ای در بازه سنی ۱۴ الی ۱۹ سال دعوت به عضویت میکند.

ویسی افزود:علاقه مندان به فعالیت های مردم نهاد در حوزه های مذکور میتوانند با مراجعه به سامانه سابان( سامانه الکترونیکی بانک اطلاعاتی نخبگان) به نشانی noojavanan.ir ثبت نام کرده و به عضویت بانک اطلاعاتی نخبگان استان خود درآیند.

وی در ادامه گفت: سامانه طراحی شده در راستای شناسایی و شناساندن نخبگان نوجوان کشور به ارگان ها و نهاد های مورد نظر بوده و مجموعه نوجوانان در پی ارائه تسهیلات و خدماتی است که مسیر موفقیت نخبگان کشور را به عنوان یک مجموعه مستقل ، مردم نهاد تغییر دهد.

ویسی در پایان افزود: بعد از پایان مهلت ثبت نام اعضای نخبگان به مجموعه استان خود معرفی و در کارگروه های تخصصی پنجگانه فعالیت رسمی خود را شروع خواهند کرد و ایده ریزی و تبدیل ایده به محصول و طرح در این کارگروه های خلاق اتفاق خواهد افتاد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده