مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: فردا ۵ کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می‌شوند.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود احمدی‌نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فردا در اصفهان میزبان شهدا هستیم که باعث عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند و با جان‌فشانی خود نظام را بیمه کردند.

 

پنجشنبه ۵ کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می‌شوند و امید است که مردم قدرشناس و وفادار به فرهنگ جهاد و شهادت از این شهیدان استقبال ویژه کنند.

 

به گفته او امیدواریم نسل جوان، ملت عزیز و خانواده گرانقدر شهدا با حضور خود به استقبال ۵ شهید عزیز و قهرمان که بعد از حدود ۴۰ سال حضور پیدا کردند و باعث تداوم راه بیش از ۲۲۰ هزار شهید جمهوری اسلامی و خاصه ۲۳هزار شهید استان اصفهان شدند، بیایند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان درمورد مراسم تشییع شهدا در روز پنجشنبه که مصادف با شب شهادت امام صادق (ع) است گفت: مراسم تشییع جنازه پاک ۵ شهید قهرمان فردا ساعت ۱۷:۳۰ از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز می‌شود و پس از مراسم تشییع، پیکر شهدا به زادگاه آن‌ها برای تدفین منتقل می‌شوند.

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی