در چنین روزی که یوم الله نام گرفت، فرشته ای منجی برای مردم زجر دیده ایران از سوی کردگار فرستاده شد.

حضرت روح الله خمینی که درود فراوان حق تعالی بر او باد در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ قدم گوهر بار خود را با تمامی سختی ها و تبعید هایی که تحمل کرده بود به سرزمین شیران نهاد.

 

آقا خمینی (ره) آمد، گرچه این بازگشت با تقدیم دست گل هایی از جنس مرام و معرفت میسر گردید ولیکن به دلیل اهداف مقدس، این عمل ارزشمند واقع گردید و لقب تک تک آن دست گل ها شهید نامیده شد.

 

رمز طلایی اسلام شهید است که هر گاه این نام در هر برهه ای از تاریخ آمد لرزه به اندام عدوان انداخته و ولایت خویش را که فقیه باشد سرافراز تر نموده است.

 

حال این یک کلام درونش عشقی توصیف ناپذیر خفته است ، عشقی که برای صاحبان این لقب بیانگر؛اسلام،ولایت فقیه، ناموس و ارق ملی می‌باشد.

 

این نهضت شهید پرورانه انگاراینکه از بدو تولد ایران ، با این مردم بوده است.

حال در این صده ،از شهدای انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع جانانه مقدس پنداریم تا شهدای مدافع حرم ،هسته ای و اقتدار و…

همه ی این بزرگواران در یک ره قدم برداشتند ، هر کدام رفتند تا بماند این اسلام،تا بماند این ولایت علوی و تا بماند ناموس و وطن و تا بماند حریم مقدس معصومین علیهم‌السلام که الحق والانصاف هر چه داریم جز به برکت ناب وجود این عزیزان بر روی این کره ی خاکی نیست.

 

نام یکی از این لاله های گلگون که از بدو موجودیت ایران اسلامی همراه و رهرو با تمام جان و دل بوده است ، حاج قاسم سلیمانی است.

 

ایشان فردی تأثیر گذار در عرصه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ، آزاد سازی حریم آل الله از چنگ خبیثانه تکفیری ها و غیره و غیره بوده است.

 

مردم با وفای جمهوری اسلامی ایران برایش نام سردار دلها گذاشته اند.

میدانی چرا؟

چون هر کس طوری رفتار کند که خداوند و اهل بیت علیهم السلام عاشقش شوند ، دلها خوب در نزدش خریدار دارد.

 

لب مطلب این است ، که نوجوانان عزیز و دانش آموزان گرامی به نافله های حضرت زینب (س) برای بردار عزیز تر از جانش که حسین (ع) بود قسم اگر پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده راه و روش مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشید، قطعا رستگار خواهید شد و این را بدانید به هیچ وجه من الوجوه به وطن و ناموستان آسیبی وارد نمیشود….

  • نویسنده : مانی صیادپور
  • منبع خبر : آماج‌خبر