شعب ویژه جرائم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود دادستان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۵۰۰ فقره تیراندازی در استان کرمانشاه، گفت: شعب ویژه جرائم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود. شهرام کرمی اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال ۵۰۰ فقره تیراندازی در استان کرمانشاه رخ داده که وقوع هرکدام از این جرایم […]

شعب ویژه جرائم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود

دادستان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۵۰۰ فقره تیراندازی در استان کرمانشاه، گفت: شعب ویژه جرائم تیراندازی در کرمانشاه راه اندازی می شود.

شهرام کرمی اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال ۵۰۰ فقره تیراندازی در استان کرمانشاه رخ داده که وقوع هرکدام از این جرایم احساس ناامنی و التهاب در جامعه را به شهروندان القا کرده است.

وی از عزم جدی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی برای برخورد جدی تر با عاملان تیراندازی‌ها در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: علاوه بر برخورد جدی اقدامات دیگری را هم برای مقابله با این جرایم در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته عمده تیراندازی‌هایی که در استان کرمانشاه رخ می‌دهد، محدود به چند محله است که باید تمرکز خود را روی این محلات قرار دهیم.

کرمی تاکید کرد: به این منظور ایستگاه‌های بازرسی را در این محلات که بیشتر محلات حاشیه‌ای شهر هستند راه اندازی خواهیم کرد تا در پیشگیری از وقوع جرایم تیراندازی مؤثر باشد.

  • نویسنده : ماهک شریفی
  • منبع خبر : مهر