به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان، از شناسایی دومین انبار احتکار کاغذ در ایلام خبر داد.

مهدی کاکاخانی، با اعلام این خبر، اظهار کرد:  با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، همکاری دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی و  تلاش بازرسان اداره کل صمت استان  دومین انبار نگهداری غیر قانونی کاغذ در شهر ایلام که  به صورت مخفیانه و غیرقانونی در یک واحد مسکونی انبار شده‌ بود که پس از شناسایی و صورتجلسه، پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده که شامل تعداد ۹۶۵ بسته کاغذ  است  یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد:  با توجه به اینکه  اطلاع رسانی‌ها و تذکرات متعدد به  مدیران واحدهای صنعتی و صنفی  تذکرات و اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است هنوز عده ای از انها از ثبت انبارهای خود در سامانه جامع انبارها و همچنین بروزرسانی موجودی انبارهای امتناع کرده و این مسئله باعث بروز مشکلات و وارد آمدن خسارت‌های مالی به آنان به جرم تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار می‌شود.

معاون صمت استان تصریح کرد: تاکنون از طریق اتحادیه مربوطه به آنان اطلاع رسانی صورت گرفته و  تشدید نظارت و بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار داده شده است.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : ایسنا