رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم فوتسال بانوان نطنز در هفته اول مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان، نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی عسگری گفت: در هفته اول مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور، تیم هیئت فوتبال نطنز در مقابل میزبان خود، تیم نصر فردیس نتیجه را ۳ بر یک واگذار کرد.

او افزود: تیم هیئت فوتبال نطنز به تازگی راهی سوپر لیگ شده و در اولین دیدار خود در برابر نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قرار گرفت که با یک بازی پایاپای و قابل قبول، نتیجه را واگذار کرد.

رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: در دیگر دیدار‌های هفته نخست، پالایش نفت آبادن ۴ بر یک ملی حفاری ایران را شکست داد، پیکان تهران، ۵ بر ۳ فرهان ملارد را از پیش رو برداشت و مس رفسنجان ۷ بر ۲ صنعت فجر شیراز را با شکست بدرقه کرد.

او تصریح کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز به تازگی به لیگ برتر راه یافته بود که با خرید سهمیه یک تیم در سوپر لیگ، راهی سوپر لیگ بانوان شده است تا در بین خشت تیم سوپر لیگ برتر فوتسال بانوان حاضر باشد.

عسگری همچنین بیان کرد: در هفته دوم این مسابقات، در روز یکشنبه ۲۷ شهریور، تیم هیئت فوتبال نطنز در ورزشگاه کارگران نطنز میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود که از همه بانوان نطنزی می‌خواهیم برای حمایت و تشویق بانوان فوتسالیست تیم نطنز در این مسابقه حضور داشته باشند.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری