به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، فرماندار نهاوند گفت: مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه بوده و متأسفانه در بحث بودجه فرهنگی به شهرستان نهاوند کم لطفی شده است.

ضرغام احمدوند سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت در جلسه پشتیبانی کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان که در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند “زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، جلسات مختلفی را به برکت خون شهدا در شهرستان برگزار و از خانواده‌های معزز شهدا دیدار و دلجویی کردیم و این دیدار و سرکشی‌ها باید مستمر باشد و به مشکلات این خانواده‌ها رسیدگی شود.

 

احمدوند ادامه داد: شهرستان نهاوند به واسطه اینکه مردمی انقلابی دارد، همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و در تمام یادواره‌های شهدا حضور پررنگ مردم را می‌توان مشاهده کرد.

 

وی افزود: مادران و بانوان نهاوندی نیز در راستای فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می‌دارند و همیشه پای کار نظام هستند.

 

احمدوند با اشاره به برگزاری ۱۴۰۱ برنامه فرهنگی در دهه مبارک فجر سال گذشته در راستای کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، بیان کرد: هر کار فرهنگی که در شهرستان انجام می‌شود، باید در راستای این کنگره باشد و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که برنامه‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

 

فرماندار نهاوند در ادامه کار فرهنگی را لازمه توسعه و پیشرفت شهرها عنوان کرد و گفت: متأسفانه در بحث بودجه فرهنگی به شهرستان نهاوند کم لطفی شده در صورتی که مشکلات فرهنگی نیازمند بودجه است.

  • نویسنده : مائده شهبازی
  • منبع خبر : ایسنا