مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد پرورش اظهار کرد: نرخ کرایه در جلسات متعدد کارشناسی در کارگروه ماده ۱۸ به عنوان مبنای فعالیت سرویس‌های مدارس، بررسی شد و در نهایت مبلغ کارشناسی پیشنهاد شد تا برای طی کردن مسیر قانونی به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم شود.

 

پرورش ادامه داد: در نهایت مبلغ کارشناسی پس از بررسی‌های مختلف در کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون تلفیق شورا در جلسه علنی مصوب و توسط فرماندار اصفهان به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

 

او افزود: بر این اساس نرخ‌های جدید سرویس‌های مدارس به شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی ابلاغ و شرکت‌ها بر اساس نرخ جدید شروع به جذب راننده می‌کنند.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه مهمترین موضوع برای شرکت‌های حمل نقل و رانندگان نرخ کرایه است گفت: ۴۶ شرکت حمل و نقل دانش‌آموزی در شهر اصفهان وجود دارد که در امر سرویس دهی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

 

پرورش اضافه کرد: از تمامی افرادی که تمایل دارند در حوزه سرویس مدارس فعالیت کنند، دعوت می‌شود به شرکت‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

 

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی