بعد از ظهر امروز اختتامیه نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن جلسات این اداره با تجلیل از خانواده شهدا برگزار شد.

در این جشنواره از ۲ کتاب «مادر» نوشته زهرا عموشاهی و «به رنگ عشق» آذر آزادی که در آن خاطرات سهیلا فرجی خواهر شهید مجید فرجی و همسر شهید غلامعلی خزایی نگاشته شده بود، رونمایی و از نویسندگان آن تجلیل شد.

ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در اختتامیه نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت مقام شهیدان و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: امنیت و عزت منطقه به برکت خون شهیدان و استقامت خانواده شهداست. از رزمندگانی که اکنون در مناطق امنیتی و در این شرایط جوی باعث حفظ امنیت و آسایش مردم کشور هستند تقدیر می‌شود که بدون زحمات آنان، این امنیت به وجود نمی‌آمد.

آذر آزادی مسئول امور بانوان اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گزارش نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه را ارائه و اظهار کرد: این جشنواره هر ساله به منظور تجلیل و تقدیر از خانواده‌های شهدا و هم‌زمان با میلاد فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور و چند کشور عراق، سوریه و لبنان برگزار می‌شود.

وی افزود: از سال ۹۳ تا کنون به همت مسئولان ارگان‌های مختلف از حدود ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و جانبازان تقدیر شده است، اما با شیوع کرونا برنامه‌های تجلیل و گرامیداشت با محدودیت برگزار می‌شود.

  • نویسنده : نهاله السادات محرابی
  • منبع خبر : مهر