سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به خدمات‌رسانی شبانه روزی نیروهای جمعیت هلال احمر در تمامی شرایط، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ارتقا و ساماندهی نیروها می‌باشد، که با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ نامدار عبدالهیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: خرمشهر نماد مقاومت است و ما در این مسیر خون دادیم تا یک وجب خاک خود را به دشمنان جمهوری اسلامی ندهیم.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: داوطبان هلال احمر کسانی هستند که بی‌ادعا و با نگاه بشردوستانه خود برای کاهش دردهای مردم در اولین لحظات سانحه به همراه دیگر دستگاه‌های امدادی حضور پیدا می‌کنند و کشور ایران بعد از هند و بنگلادش یکی از نقاط حساس حادثه‌خیز جهان است و همین موضوع بر اهمیت هلال احمر اشاره مستقیم می‌کند.

وی گفت: این جمعیت یک جایگاه بین المللی دارد و تمامی فعالیت‌های این نهاد مردمی، ارزشی است و ارتقا سبک زندگی مردم را با جدیت دنبال می‌کنند.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: با توجه به خدمات‌رسانی شبانه روزی نیروهای این نهاد در تمامی شرایط، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ارتقا و ساماندهی نیروها می‌باشد.

نامدار عبدالهیان افزود: باید به دنبال استفاده بیشتر از جوانان گام دومی که البته برنامه محور هستند، باشیم و مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز از جوانان گام دومی به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه به دنبال آمارسازی نمی‌باشیم افزود: امروز ما به دنبال تغییر مدیر نیستیم بلکه شاهد تغییر سنگر خواهیم بود و آنچه که باید حائز اهمیت باشد، اینکه مدیریت را در چه شرایطی دریافت میکنیم و با چه شرایطی تحویل میدهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: سوم خردادماه یادآور غیرت و صحنه‌های سلحشوری ملت ایران اسلامی است.

علی باستین ادامه داد: کشور ایران یکی از ده کشور پر مخاطره دنیا است و استان بوشهر نیز به دلیل اینکه بر روی کمربندی زلزله قرار گرفته است و با توجه به شرایط جغرافیایی این استان را حادثه‌خیز به شمار می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین صنایع پتروشیمی و انرژی کشور در این استان بوشهر قرار دارد و در پی آن وظایف جمعیت هلال احمر استان بسیار سنگین است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و نظامی در تمامی شرایط در کنار هلال احمر باشند.

در پایان این مراسم احسان ایزدپناه به عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر استان بوشهر منصوب و از غلامرضا حاجیانی مدیرعامل پیشین تجلیل به عمل آمد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی