دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه استان بوشهر با رشد اقامت در ایام نوروز مواجه شد گفت: از ۹۵ هزار تماس تلفنی ارائه شکایت تخلفات، استان بوشهر کمترین شکایت داشته است.

به گزارش آماج خبر، سید مصطفی فاطمی در نشست با مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی با بیان اینکه ۲۳ دستگاه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مشارکت داشتند اظهار داشت: استان‌های پر سفر در تعطیلات نوروز امسال معرفی و استان بوشهر دارای کمترین مشکل در امور زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به مسافران اعلام شد.

مدیرکل توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری دارای کمبود است خاطر نشان کرد: استان بوشهر با وجود کمبود زیرساخت‌ها در عرصه گردشگری، ولی با کمترین مشکل مواجه شد که نشان از خدمات جهادی و انقلابی مسئولان به مسافران است.

وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل خدمات‌رسان استان بوشهر در نوروز بیان کرد: بوشهر از لحاظ مدیریت و در عملکرد خدمات مطلوب به گردشگران ارائه کرد و از پایین‌ترین شکایات گردشگران مواجه بود به گونه‌ای که از ۹۵ هزار تماس تلفنی ارائه شکایت تخلفات گردشگران و مسافران، استان بوشهر کمترین شکایت داشته است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه استان بوشهر با رشد اقامت در ایام نوروز مواجه شد گفت: در ابتدای تعطیلات نوروز در خصوص استان بوشهر به سبب کمبود زیرساخت‌های گردشگری نگرانی وجود داشت ولی با تدبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان و استفاده از دیگر ظرفیت‌ها، وضعیت اقامت در حد مطلوبی بود و مشکلات به حداقل رسید.

فاطمی ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بوشهر در حوزه تجارت دریایی ظرفیت خوبی دارد و باید با معرفی بیشتر در حوزه بین‌الملل، به اقتصاد گردشگری این استان کمک شود.

۵ کشتی، ۱۱ موتورلنج و ده‌ها قایق به گردشگران خدمات‌رسانی کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نیز با اشاره به رضایت‌مندی گردشگران خاطر نشان کرد: بی شک اگر همت جمعی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های متولی و پرتلاش ستاد اجرایی خدمات سفر نبود این رضایت‌مندی وجود نداشت و این موضوع نشان از انگیزه جهادی و انقلابی مدیران استان دارد.

 

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی