به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار همدان در شهرستان کبودراهنگ خانه کبدی سردار شهید حاج حسین همدانی شهرستان با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ظرفیت ۳۰۰ تماشاچی و با اشتغال مستقیم پنج نفر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

 

احداث و عملیات اجرایی این پروژه به مساحت ۱۰۳۰ مترمربع در سال ۹۰ با کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان آغاز شده و تاکنون ۳۰ هزار میلیون ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده و ۱۵ هزار میلیون ریال نیز از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص داده شده است.

استاندار همدان سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح این طرح ورزشی، از اختصاص ۸۷۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: تمام توان و تلاش خود را برای رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تأمین مسکن شهرستان کبودراهنگ به کار خواهیم گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: به منظور رفع مسائل شهرستان کبودراهنگ، دو موضوع اراضی اوقافی و مشکل برخی از ساکنان شهر کبودراهنگ را با راه و شهرسازی، در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و اکنون نیز موضوع در دست پیگیری و انجام است.

وی در ادامه با اشاره به زبانزد بودن پایبندی مردم شهرستان کبودراهنگ به ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های استان برای رفع مسایل معیشتی، تولید، مسکن و اشتغال استفاده می‌کنیم.

  • نویسنده : محمدجواد فرمانپور
  • منبع خبر : ایسنا