به مناسیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۳۰۰ عنوان برنامه در شهرستان دزفول برگزار می شود.

به گزارش آماج خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفولدر نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: بخشی از برنامه‌های توسط پایگاه‌های بسیج و بخشی دیگر به صورت شهرستانی برگزار می‌شوند.

 

سرهنگ بهروز حکمت پور گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس، گردهمایی بسیج عشایر و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در موزه فرهنگی دفاع مقدس را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دزفول برشمرد و افزود: مواکب در چند نقطه شهرستان از جمله میدان فتح المبین و پارک آرامش برپا می‌شوند.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی، خاطره گویی با حضور کودکان و نوجوانان دختر، اتوبوس گردشگری دفاع مقدس و یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول هستند.

 

رئیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز در این نشست با گرامیداشت هفت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و نحوه مقابله با متجاوزان را به ما آموخت.

 

بهزاد جولایی با بیان اینکه کتاب، ظرفیت ما را در دفاع مقدس پر می‌کند، افزود: همه نهاد‌ها در دوران دفاع مقدس دخیل بودند و لازم است امروز نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

وی خواستار حضور و همکاری مردم در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و افزود: برنامه‌های زیادی توسط ارگان‌های مختلف اداری و نظامی در اماکن مختلف شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

  • نویسنده : محمد خرم زاده