در نشست کمیته عفاف و حجاب بنیاد کرمانشاه بر حفظ جایگاه ارزش بنیاد در جامعه تاکید شد.

به گزارش آماج خبر، چهارمین نشست کمیته اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه صبح امروز با حضور احمد عباسی سرپرست حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی و دیگر اعضای این کمیته در محل سالن جلسات ساختمان ستاد برگزار شد.

در این نشست که مریم جعفری سرپرست حوزه فرهنگی و نسرین چراغی معاون بهداشت و درمان نیز حضور داشتند، احمد عباسی اظهار داشت: مجموعه ارزشی بنیاد شهید بحمدالله از نیروهای متعهد و مخلص و تلاشگری بهره می برد که این ویژگی ها به خوبی می تواند اهداف و سیاست های بنیاد را در خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه ایثارگری تحقق بخشد.

سرپرست حوزه توسعه بنیاد استان افزود: بنیاد شهید را می توان سکاندار ترویج ارزش های والای انسانی و اسلامی در جامعه عنوان کرد: و لذا باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همچنین عفاف و حجاب به عنوان یک فریضه واجب به نحو شایسته ای مورد توجه همه کارکنان و خادمین شهدا در این نهاد مقدس باشد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش همکاران در این زمینه از جمله برنامه های آتی حوزه توسعه بنیاد است تا ان شاءالله این بنیاد همچنان ازنمود مطلوب در میان جامعه برخوردار باشد.

در ابتدای این نشست مریم جعفری سرپرست حوزه فرهنگی نیز در سخنانی با اشاره به دستورالعمل های ارسالی از سوی مرکز، نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل ها را از سوی حوزه های نظارتی بنیاد خواستار شد.

جعفری افزود: با توجه به قداست و ارزش ذاتی که نهاد مقدس بنیاد شهید از آن برخوردار است می طلبد که همه همکاران در جهت حفظ و صیانت از این مهم تلاش ویژه ای داشته و جایگاه والای بنیاد را در متن جامعه حفظ کنند.

وی برگزاری نشست معاونین بنیاد و همچنین برپایی کارگاه های آموزشی با همکاران را گامی مهم در جهت حفظ جایگاه ارزشمند نهاد مقدس بنیاد شهید دانست.

  • نویسنده : نرگس سروری
  • منبع خبر : آماج خبر