مدیر امور نوجوانان و دانش‌آموزی استان قم، از نوجوانان سطح استان قم جهت ثبت نام در سامانه سابان و جذب در بانک ملی نخبگان کشور دعوت کرد.

به گزارش آماج‌خبر، هانیه کنگرانی فراهانی مدیر امور نوجوانان و دانش‌آموزی استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار آماج‌خبر ضمن اعلام آغاز عضوگیری بانک ملی نخبگان کشور، از تمامی نوجوانان وجوانان نخبه و فعال در سطح استان قم، جهت عضویت در بانک ملی نخبگان کشور دعوت کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌هایی که در چشم انداز بانک ملی نخبگان وجود دارد اظهار کرد: مجمع ملی جوانان کشور بستری را فراهم کرده است تا به واسطه آن رشد و نمو دانش‌آموزان شکل گیرد و موجب شناخت دقیق نوجوانان از توانایی‌ها و استعدادهای خودشان باشد.

 

دبیر مجمع ملی امور نوجوان و دانش آموزان شناخت و پرورش نخبگان استان قم را بااهمیت دانست و افزود: مجمع ملی جوانان کشور آمادگی خود را جهت ایجاد این بستر، اعلام کرده است، همچنین مقتضی است تمامی فعالین در عرصه‌‌های مختلف از جمله عرصه‌های: ورزشی، سیاسی، علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و کار آفرینی، رسانه و هر جوان و نوجوانی که در خود استعداد و توانایی میبیند دعوت به ثبت نام در بانک ملی نخبگان کشور کند.

 

وی در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت noojavanan.ir اقدام به ثبت نام کنند، همچنین از ظرفیت دانش‌آموزان و نوجوانان که در سامانه سابان ثبت‌ نام کرده‌اند، در کار‌گروه‌های مختلف مجمع ملی جوانان استان قم استفاده می‌شود.

  • نویسنده : مبینا علی‌حیدری