استاندار بوشهر گفت: با افراد و گروه‌های سازمان یافته که بی حجابی را ترویج می‌کنند برخورد قاطع شود.

به گزارش آماج خبر، احمد محمدی‌زاده در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در عرصه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما کرده‌اند، گفت: باید برای جلوگیری از این برنامه دشمنان اقدامات و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی با تاکید تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه، افزود: رعایت عفاف و حجاب در جامعه مورد توجه ویژه آحاد مردم است که در اجتماعات، راهپیمایی، مناسبت‌ها، فعالیت‌های ملی، دینی و مذهبی مشهود است.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و البسه در هفته عفاف و حجاب، از برگزاری نمایشگاه بزرگ پوشاک در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این نمایشگاه شهریورماه با حمایت ویژه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب در همه صنوف و مشاغل و آحاد جامعه، افزود: مسئولان باید در حوزه کاری خودشان فعالیت‌های لازم را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام دهند.

محمدی‌زاده گفت: در همین زمینه حمایت از تولیدکنندگان پوشاک با ارزش‌های اسلامی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با تاکید بر برخورد با گروه‌های سازمان یافته که بی‌حجابی را ترویج می‌کنند، گفت: برخورد قاطع با افراد و یا گروه‌هایی که هدفمند فرهنگ بی حجابی را ترویج می‌دهند مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر نقش بانوان و خانواده‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مهم دانست و افزود: تشکیل کمیته تخصصی بانوان در حوزه عفاف و حجاب ضروری است.

  • نویسنده : حدیث ظریفدوست