پنجمین رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ با هدف ایجاد هم‌افزایی، انتقال تجربه و آموزش با رویکردی نوآورانه بین فعالان اکوسیستم استارتاپی در پارک فناوری پردیس درحال برگزاری است.

مسئول برگزاری رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ گفت: پارک فناوری پردیس، رویداد پردیس سامیت را که سالانه و با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی میان عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری ایران است برگزار می‌کند.

آقای سید منصور مطلق افزود: این رویداد با هدف آشنایی اجزا و عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری، در مرکز شتاب دهی نوآوری پارک فناوری پردیس طراحی شده است. در پردیس سامیت، مدیران شتاب دهنده‌های نوآوری و برگزارکنندگان رویداد‌های کارآفرینی در این دورهمی گرد هم آمدند و تجارب جدید خود را به اشتراک گذاشته اند و همواره در راستای رفع چالش‌های روز و مشکلات فعلی فضای کارآفرینی و نوآوری کشور سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های پردیس سامیت؛ استفاده نکردن از سخنران‌های تکراری است و همیشه سعی می‌شود افراد جدیدی که حرفی برای گفتن دارند روی صحنه پردیس سامیت حاضر شوند.

رویداد پردیس سامیت با ارائه موضوع‌ها و نشست‌های متفاوت و حضور متخصصان و همچنین دعوت اشخاص خارج از اکوسیستم، سعی می‌کند جنس جدیدی از دانش و محتوا را به علاقه‌مندان اکوسیستم استارتاپی و فناورانه کشور منتقل نماید. در این نشست‌ها افرادی که دارای تجربه و موفقیت‌هایی در حوزه‌های فعالیت‌شان هستند، سخنرانی می‌کنند.

آقای مطلق اظهار داشت: رویکرد این دوره از رویداد پردیس سامیت، حضور مدیران صنایع بزرگ کشور و شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه گذاران، در کنار مخاطبان اصلی رویداد است تا به انتقال تجربه و کمک به توسعه کسب و کار اکوسیستم نوآوری کشور شود.

  • نویسنده : نرگس حیدری