نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در نیمه اول سال جاری به حساب می‌آید که با مشارکت خودروسازان متعددی در نیمه اول شهریورماه برگزار شد.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار شد.

خودروسازان بسیاری در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ شرکت کردند و جدیدترین محصولات خود را به عرضه عموم درآورند. ایران‌خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور، ایلیا موتور، تیگارد موتور (سانیار)، آرین پارس موتور، سیبا موتور، خودروسازی آسنا، آرین دیزل، بهمن دیزل، گروه صنعتی آمیکو، گروه صنعتی مایان، پادران موتور، کامل دیزل، خودروسازی زامیاد، سایپا دیزل، ایران دوچرخ و نیکران موتور شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بودند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در سال ۱۴۰۲بود.

نمایشگاه خودرو مشهد تنها مختص به معرفی خودروهای سواری نیست. انواع و اقسام موتورسیکلت، کامیون، کشنده، وانت، اتوبوس و ون در غرفه‌های شرکت‌های ایرانی به نمایش درآمده و حاضرین از نزدیک به بررسی آن‌ها پرداختند.

نمایشگاه خودرو مشهد از سال ۱۳۷۷ به منظور توسعه صنعت نمایشگاهی و تبادلات تجاری منطقه شروع به فعالیت کرده است.

این نمایشگاه در مساحت ۵۵۰ هزار مترمربع (۳۰ هزار مترمربع مسقف) ساخته شده و فضای گسترده‌ای را در اختیار خودروسازان کشور قرار می‌دهد تا از محصولات متنوع خود رونمایی کنند.

بر اساس پیش بینی ها همانند سال‌های گذشته، استقبال فراوانی از نمایشگاه خودرو مشهد به عمل آمد.

بر اساس نظرسنجی که در حاشیه این نمایشگاه بصورت رندمی توسط خبرنگاران آماج خبر به عمل آمد عموم بازدیدکنندگان عملکرد گروه خودرویی به ترتیب ایرانخودرو، گروه صنعتی آمیکو و کرمان موتور را خوب ارزیابی کردند.دلیل این موضوع نیز بیشتر متوجه مدیران روابط عمومی جوان و خلاق بوده است.

خبرنگار آماج خبر پس از اتمام نظرسنجی با رصد و پایش از عملکرد مدیران روابط عمومی مستقر در 23امین نمایشگاه گروه خودرویی از حضور جوان دهه شصتی در مسند مدیریت روابط عمومی گروه خودرویی ایرانخودرو، نیما لطیفی نیا از مدیران جوان و خوش آتیه پی به پیشتازی این شرکت در نمایشگاه برد.

  • منبع خبر : آماج خبر مشهد