نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: زندگی معنوی انسان در روز عید فطر همانند بهار طبیعت از نو آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ،در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عید فطر روز جمع‌آوری توشه برای روزهای بعد از رمضان است و ما باید در نگهداری این توشه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر عید فطری شروع دوباره یک زندگی است، افزود: زندگی انسان در این روز همانند بهار از نو آغاز می‌شود و اخلاق و شیوه زندگی در ماه رمضان هم باید همچون طبیعت نو شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌بردن از فیوضات و عبادات است، عنوان کرد: ما باید بهره‌های معنوی را حفظ کنیم و عیب‌های نفسانی را نیز از خودمان دور کنیم.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: ما در طول ۴۵ سال عمر انقلاب در تلاش هستیم که پله‌های موفقیت مادی و معنوی را طی کنیم و دشمنان در تلاش هستند که موانعی را برای پیشرفت کشور ایجاد کنند.

شاهرخی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا دشمنان درجه اول انقلاب هستند، گفت: آمریکا در منطقه شکست‌ خورده است، اما جمهوری اسلامی امروز ده‌ها برابر از گذشته قوی‌تر شده و حرف اول را در منطقه می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید به اینکه دستگاه دیپلماسی با رایزنی کشورهای اسلامی می‌تواند صلح را در منطقه برقرار کند، ابراز کرد: کشورهایی که رژیم اشغالگر قدس را ایجاد کرده‌اند سرزمینی برای یهودیان ایجاد کنند.