موانع تولید هشت واحد تولیدی با برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در روز دوشنبه بررسی و مصوباتی برای رفع این موانع تدوین شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر هم‌افزایی بیش از پیش دولت و بخش خصوصی در راستای رفع مولنع و چالش واحدهای تولیدی استان اظهار داشت:بی‌شک یکی از ابزارهای تحقق شعار مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، حمایت از بخش خصوصی و فعالان عرصه اقتصادی است که این مهم با برگزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید در استان پیگیری می‌شود.

محمدکاظم منزوی افزود: چالش‌هایی نظیر واگذاری زمین و تداخل جاده‌های دسترسی مجتمع‌های معدنی، مشکلات بانکی و مالیاتی و امور مربوط به مناقصات دستگاه‌های دولتی و اختلافات بین پیمانکار و کارفرما از جمله مواردی بود که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن مواردی به تصویب رسید.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در این جلسات برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان ۲۳۵ مصوبه تدوین و ابلاغ شد.

  • نویسنده : سید سینا بنی هاشمی