به گزارش خبرگزاری اماج خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت رسانی به شهروندان است.
وی تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم پایه گذاری شده و در اختیار اپراتورها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان از آن استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواستهای مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشتهای انتظامی ۱۱۰ ارجاع میدهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که نیازمند کمک است یاری میرسانند.
وی افزود: در همین راستا در فروردین ماه سال جاری مردم شهرستان یزد ۱۳ هزار و ۴۲۰ تماس عملیاتی با پلیس داشته اند که گشتیهای انتظامی در محل حاضر شده اند.
بهدانی فرد با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریعترین راه ارتباطی مردم با پلیس است گفت: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشهای شهروندان است.
- نویسنده : فاطمه همتی
Thursday, 10 April , 2025