مسئول قراگاه پیشرفت منطقه ای شهرستان مارگون برنامه های خود را برای دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش آماج خبر؛سید حسن خوبانی، مسئول قرارگاه ،اعلام کرد: به پاس گرامیداشت ایام الله دهه فجر ،لذا در همین راستا با همکاری نهاد های مربوطه برنامه هایی خواهیم داشت.

وی گفت :در این دهه، اعزام زائران اولی با حمایت بسیج سازندگی ،استان قدس صورت گرفت که در این مرحله تعداد ۴۵زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند که انشا الله ابتدای دهه فجر مراسم استقبال از آنها را داریم.

خوبانی افزود:برگزاری مسابقات جام شهید سلیمانی بین ادارات روز یک شنبه انجام خواهند شد که این مسابقات مورد حمایت  آموزش و پرورش و تربیت بدنی شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت:کلاس های تقویتی برای دانش آموزان در دروس عربی ،زبان خارجه و ریاضی که تحت حمایت آموزش پرورش شهرستان است، برگزار می شود. در ادامه برگزاری جشن ۲۲بهمن  که با هماهنگی با تمام ادارا ت جشن خوبی برگزار خواهیم کرد. همچنین ورودی شهرستان مزین به ۹۴شهید شهرستان خواهد بود که در این مرحله شهردار شهرستان چراغ سبز نشان بدهد ورودی خوبی برای شهرستان انجام می گیرد.

وی همچنین گفت:غبار روبی شهدا  و تجلیل از خانواده شهدا با حضور امام جمعه شهرستان ،فرماندار اعضای شورای اداری و تامین انجام خواهد شد .

در پایان سید حسن خوبانی ،اظهار داشت :چون رسالت قرارگاه تعامل در همه ضمیمه ها است، در صورت همکاری ما هم در کنار آنها خواهیم بود.