مدیرکل پست استان ایلام از توزیع بیش از ۱۲ هزار گذرنامه در سراسر استان از ابتدای ماه جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از صداوسیما مرکز ایلام، صادق غلامی بیان کرد: از ابتدای ماه تا کنون بیش از ۱۲ هزار گذرنامه در سراسر استان توزیع و به دست صاحبان آن‌ها تحویل شده است.

وی افزود: اداره کل پست استان با راه اندازی موکب انصار الحسین (ع) مستقر در پایانه مرزی برای ارائه خدمات به زائران اقداماتی انجام داده است.
مدیر کل پست استان ایلام اضافه کرد: این اداره کل با تلاش‌های شبانه روزی و اعزام نیرو‌های ستادی و اجرایی به مرز بین المللی مهران به زائرین برچسب فرم ثبت مشخصات تحویل می‌دهد که با چسباندن به کوله پشتی و گوشی‌های هوشمند امکان ثبت و رهگیری آن‌ها در سامانه پست یافته برای زوار فراهم می‌شود.
غلامی مطرح کرد: در همین راستا زائرین اربعین حسینی می‌بایست در صورت پیدا کردن هرگونه مدارک هویتی، کیف پول و … در داخل مرز ایران یا کشور عراق با مراجعه به موکب‌های پستی که در مرز‌های زمینی و خروجی در پایانه مرز مهران پیش بینی و دایر شده تحویل دهند.
وی یادآور شد: این برچسب‌ها علاوه بر توزیع در پایانه مرز بین المللی مهران در کلیه ادارات، دفاتر و واحد‌های پستی توزیع می‌شود.
مدیر کل پست استان ایلام اعلام کرد: تمام همکاران شرکت پست تا بعد از اربعین خدمات خود را در شهر مهران به زائران ارائه خواهند داد.
  • نویسنده : زهرا شهبازی