به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه سهیلی، رئیس هیئت نابینابان و کم بینایان همدان از حضور دو دونده استان همدان در مسابقات پاراآسیایی خبر داد.

سمیه سهیلی گفت: وحید علی نجیمی و مهرداد مرادی دونده‌های استان که در اردوی تیم ملی دو و میدانی حضور دارند بخت اصلی کسب نشان در بازی‌های پاراآسیایی هستند.

او با بیان اینکه همدان از قطب‌های اصلی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور است، ابراز امیدواری کرد: هر ۲ دونده استان که سابقه کسب نشان‌های جهانی و آسیایی را دارند در بازی‌های پاراآسیایی هم صاحب نشان شوند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان همدان با بیان اینکه دونده‌های ملی پوش استان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به حمایت همه جانبه نیازدارند، گفت: دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تا ۳۰ دی به صورت غیر متمرکز در حال برگزاری است.

سهیلی افزود: برای کسب موفقیت ملی پوشان همدانی از هیچ حمایتی فروگذار نیستیم و دستگاه ورزش استان نیز در حد توان کمک‌های لازم را خواهد کرد.

نوزدهمین دوره رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ که قرار بود از ۱۹ شهریور تا سه مهر امسال به میزبانی شهر هانگژو چین در ۴۰ رشته ورزشی برگزار شود به دلیل شیوع کرونا در چین با تصمیم شورای المپیک آسیا یک تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : حسین فرهادی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان